hallo
mijn zoon van 12 staat stil op kruispunt en wordt aangereden van links door P.W.
de feiten zijn van aug 2019
er is oude schade aan het oude voert uig maar kan niet allemaal zijn van mijn zoon. Wat rubber die plakt aan de rechter flank van PW.
Remmen kapot fiets, geen gekwetsten geen dokter
politie wordt opgeroepen door bestuurder PW ik krijg bewijs van aangifte...Maar ik hoor van politie niets meer, het dossier zou geseponeerd zijn : ongeval enkel stoff. schade. ?? Mijn zoon is niet gehoord geweest door politie.
Nu krijg ik AZ van advocaat tegenpartij met een "expertise" schade aan PW van 1500€.
ik verwittig mijn verzekeraar, tegenpartij eist dat ik de schade betaal of ik zou gedagvaard worden, ik heb al email gestuurd naar advocaat om te betwisten, in mijn verklaring politie stond dat mijn zoon stil stond op moment van aanrijding.
mijn zoon zegt vanaf begin dat die man nooit geremd heeft en hem misschien opzettelijk heeft willen aanrijden. (geen remspoor) aangezien wij in verleden ernstige feiten meegemaakt hadden hebben wij beiden al jaren contactverbod van politie. moet lukken..
wat dien ik te doen ?