Foto's als getuigenis van ongeval

feberne
Topic Starter

Foto's als getuigenis van ongeval

#1 , 18 aug 2008 18:41

Ik heb in februari een ongeval gehad in mijn straat met de wagen en daar het ongevalsformulier niet goed ingevuld was door mij bestaat er twijfel over aansprakelijkheid.
Doordat er foto's getrokken werden was er in feite geen discussie mogelijk maar nu komt het.
De foto's zijn getrokken door mijn schoonbroer die ook in mijn straat woont en mijn advocaat twijfelt of de rechter deze zal aanvaarden.
Dat de rechter de getuigenis niet aanvaard omdat het mijn schoonbroer is kan ik nu nog aanvaarden maar een foto is tog wel het zuiverste bewijs van wie aansprakelijk is. Als ze aanvaard worden kan ik op mijn twee oren slapen. Heeft iemand ervaring met zulke situatie ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 aug 2008 11:20

Ik heb nog nooit geweten dat de rechter een foto weigert omdat die door een bepaalde persoon getrokken is.

Wel is het zo dat voor verkeersongevallen, als er twijfel is voor de situatie, doorgaans een verslag opgemaakt wordt door een inspecteur aangesteld door de verzekeringsmaatschappij.

scorpioen

ZeddLeppelin

#3 , 04 sep 2008 17:16

Ik heb nog nooit geweten dat de rechter een foto weigert omdat die door een bepaalde persoon getrokken is.
Mwa, het gebeurt nochtans.

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”