Hier hebben we ook nog een discussie gehad.
Wachten nog altijd over wat soort van parking het was.
viewtopic.php?f=4&t=27486
Hangt ervan af hoeveel schade er is. Gaat het om een hele bluts of om een krasje.Maar of het parket of de politie rechter dit ook zo bekijkt daar vrees ik voor Rapture, wegrijden en u verantwoordelijkheid willen ontlopen word niet snel geseponeerd.
Nu zal het MOETEN vergoed worden, omdat tegenpartij klacht heeft ingediend nadat TS weggereden is, ik denk moest je het zelf tegenkomen, we een gans ander geluid zouden horen.Maar het feit dat de schade vergoed wordt
Ik vind dit niet kunnen, als er iets gebeurd neem u verantwoordelijkheid, ik kan dit op geen enkel punt nuanceren.
Daar zeg je het, met gewonden/doden. Het is niet omdat "vluchtmisdrijf" nu als prioriteit wordt beschouwd dat ze elke botsing met vluchtmisdrijf als prioritair gaan behandelen.De laatste tijd zijn er verschillende verkeersongevallen met vlucht, weliswaar met gewonden/doden, in het nieuws. Ik denk niet dat het parket geneigd gaat zijn om te seponeren.
Nu voor alle duidelijkheid, het is een verkeersongeval met vlucht zonder meer. Er is genoeg rechtspraak die dit aangeeft. Best gewoon de schade vergoeden en verantwoordelijkheid nemen dus.