Dacht ik al.
Nu, de beste investering die u kan doen in 2018 zal dan wel die onafhankelijke expert wezen. Al zou het kunnen dat die maatschappij haar tussenkomst in zijn vergoeding beperkt tot 250 € of zoiets.
Houdt u ons op de hoogte ?
Vandaag bijeenkomst met de onafhankelijke expert, de "neutrale expert" van de verzekering en de expert van de tegenpartij.
Expert van de tegenpartij bleek slecht op de hoogte.
Onafhankelijke had zeer goed zijn huiswerk gemaakt (kende zelfs de afmeting van de muur tot op de centimeter uit zijn hoofd).
De "neutrale" van de eigen brandverzekering draaide bij onder invloed van de onafhankelijke en ging met deze in alles mee tegen de tegenpartij.
Beide verzekeringen hadden de verklaring gekregen die de dader aan de politie gegeven had. Die was compleet van de pot gerukt en totaal ongeloofwaardig. Zelfs de expert van diens verzekering gelooft er geen woord van.
Nummerplaat en verzekering staan op naam van meneer, auto staat op naam van mevrouw. Wie reed? Meneer, mevrouw of zoon? Mevrouw heeft verklaard dat zij reed.
Verklaring:
"Ik kwam uit de richting van K. en reed richting D. Ik ben geslipt, met de passagierskant tegen een paaltje gebotst en beginnen tollen. Ik ben tegen een huis aangereden, maar er was niemand thuis en ik kon daar niet blijven staan omdat het daar gevaarlijk is. Dus ben ik naar huis gegaan. Thuis heb ik in de adressenlijst van de gemeente gekeken maar ik vond geen bewoner voor dat huis, dus ik kon geen contact opnemen."
Weerlegging:
Aan 50 km/u beginnen slippen op een droog wegdek???
Paaltje waarvan sprake staat zeker 70 meter af van de plek van de aanrijding. Aan het paaltje is totaal niets te zien.
Hoe kan je weten dat er niemand thuis is als je meteen wegrijdt?
Gevaarlijk om te blijven staan? Zet je pinkers aan en plaats je gevarendriehoek zoals het hoort. Doe zelf je fluovestje aan en stel je desnoods aan de overkant van de straat. En bel de politie!!!
Als je wilde weten wie in het huis woont, had je dat kunnen vragen aan de buren die meteen naar buiten gerend zijn toen ze de klop hoorden. De buren zijn trouwens de hele tijd op "die gevaarlijke plaats" blijven wachten op ons en op de politie.
Je bent naar huis gegaan, maar waarom deed je niet open voor de politie? Die hadden je kunnen vertellen wie de eigenaar van het huis is!
Je bent 3x teruggekeerd naar de plaats van het ongeval (om je sporen te wissen!). Waarom vroeg je toen niet aan de buren wie de eigenaar is van het huis?
Adressenlijst van de gemeente???? Eigenaar is al meer dan 2 jaar eigenaar van het huis.
Conclusie: niet alleen een lafaard maar ook een grote leugenaar!