aanrijding bromfiets - auto

pitdorien
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: aanrijding bromfiets - auto

#16 , 23 aug 2024 11:52

De bromfietser heeft me aangereden toen hij nog zijn bocht aan nemen was om het fietspad te komen.
Dat is niet wat je in je eerste bericht schreef ...

Als je dit kan aantonen, is dat tijdens een manoeuvre van de bromfietser
Je stond al stil op je oprit toen hij je auto raakte, schreef je.
Dit wil dan zeggen dat de bromfietser zijn bocht te breed genomen heeft, op je oprit reed en dan op je auto?
Ah nee, want dan schrijf je dat hij je op de stoep heeft aangereden. Dan stond je niet helemaal met je auto op je oprit?
Ik schrijf ik stond volledig op de oprit toen ik een klap voelde.
Ik schrijf niet ik stond al stil op de oprit ...
Ik vroeg aan de bromfietser waar hij reed. Hij zei: 'op het fietspad' en dan zei hij:' op het voetpad omdat hij niet kon ontwijken'. Maar als ik zei hem dat ik gans de lengte kon zien van het fiets- en voetpad en dat ik niemand heb gezien. Nadat de getuige zei dat de bromfietser tussen de geparkeerde auto's zo op het fietspad ging rijden en de moeite niet deed om te remmen.
Ik voelde de klap toen ik op de oprit stond, maar de bromfietser beweert anders en de getuige zegt dat het zeker niet op het fietspad is gebeurd.
De puntbuil in de auto komt door zijn rem.

Franciscus

#17 , 23 aug 2024 22:04

Wat bedoeld u met 'oprit' want dat is privaat grond en geen openbare ruimte.

pitdorien
Topic Starter

#18 , 24 aug 2024 12:21

Wat bedoeld u met 'oprit' want dat is privaat grond en geen openbare ruimte.
Dat klopt, het was op private grond dat ik opreed.

Reclame

pitdorien
Topic Starter

#19 , 24 aug 2024 12:23

Dat is niet wat je in je eerste bericht schreef ...

Als je dit kan aantonen, is dat tijdens een manoeuvre van de bromfietser
Je stond al stil op je oprit toen hij je auto raakte, schreef je.
Dit wil dan zeggen dat de bromfietser zijn bocht te breed genomen heeft, op je oprit reed en dan op je auto?
Ah nee, want dan schrijf je dat hij je op de stoep heeft aangereden. Dan stond je niet helemaal met je auto op je oprit?
Ik schrijf ik stond volledig op de oprit toen ik een klap voelde.
Ik schrijf niet ik stond al stil op de oprit ...
Ik vroeg aan de bromfietser waar hij reed. Hij zei: 'op het fietspad' en dan zei hij:' op het voetpad omdat hij niet kon ontwijken'. Maar als ik zei hem dat ik gans de lengte kon zien van het fiets- en voetpad en dat ik niemand heb gezien. Nadat de getuige zei dat de bromfietser tussen de geparkeerde auto's zo op het fietspad ging rijden en de moeite niet deed om te remmen.
Ik voelde de klap toen ik op de oprit stond, maar de bromfietser beweert anders en de getuige zegt dat het zeker niet op het fietspad is gebeurd.
De puntbuil in de auto komt door zijn rem.

Misschien beter gezegd. Ik was al volledig op de oprit toen ik de klap voelde.

LeenW

#20 , 24 aug 2024 12:51

Dus de bromfietser reed u op de oprit aan?

Hebt u dit zo ook genoteerd in het aanrijdingsformulier?

Terug naar “Verkeersongevallen”