Auto aangereden door bromfiets!

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#16 , 09 jan 2009 19:24

heeft niets te maken met zwak of niet zwak --- is inderdaad iets dat enkele jaren geleden is uitgedacht
doel: gezien veel fietsers en voetgangers zwak staan uit verzekeringsoogpunt
( dikwijls geen verzekering) EN de schade bij een botsing meestal iets erger is dan een paar krasjes op de auto is er beslist dat

verzekering van de (sterke) gemotoriseerde weggebruiker de kosten zal betalen = voorschieten --tot een uitspraak ofwel door rechtbank ofwel de schikking parket ofwel de schikking tussen verzekeringen

duidelijk zo

tussen haakje : mevrouw - u voerde een maneuvre uit en dan ben u zo wie zo een ondergeschikte beweging aan het maken ongeacht de snelheid of de plaats van de tegenpartij - als het voor de rechtbank komt denk ik dat als tegenpartij gewond is dat er nog een veroordeling voor onopzettelijke slagen en verwondingen EN een rijverbod van min 8 dagen zal bijkomen en dan nog de nodige geldboete en kosten

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sniper

#17 , 10 jan 2009 00:37

tussen haakje : mevrouw - u voerde een maneuvre uit en dan ben u zo wie zo een ondergeschikte beweging aan het maken ongeacht de snelheid of de plaats van de tegenpartij - als het voor de rechtbank komt denk ik dat als tegenpartij gewond is dat er nog een veroordeling voor onopzettelijke slagen en verwondingen EN een rijverbod van min 8 dagen zal bijkomen en dan nog de nodige geldboete en kosten
ik zou er mijn geld niet op durven te verwedden

als ik jullie allemaal een goede raad mag geven
bij een ongeval met een tweevoeter of tweewieler, roep steeds de politie erbij
ze zullen wel snel komen als je zegt dat het gaat om een ongeval met een zw***e weggebruiker
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”