Mijn info is helemaal niet fout. Uw reactie is gewoon niet objectief. Geen idee wat jij ooit meegemaakt hebt dat je zo fel reageert, hoor.Je moet dringend ophouden mensen foute info te geven.
En welke kwaal is dit volgens u dan in het geval van de TS?De medische rijongeschiktheid bestaat zodra men op de hoogte is van een kwaal of symptomen die er toe lijden.
Jij mag schreeuwen zoveel je wil. De TS zegt enkel dat ze NA het ongeval niet meer weet wat er gebeurd is. Dit is voor véél mensen het geval die een ongeval meegemaakt hebben. Dit betekent verder niet automatisch dat de TS op andere momenten ook black-outs heeft. Dit heeft ze immers nergens gezegd. Dit fantaseer jij erbij.Controleverlies over ledematen, niet meer weten wat er gebeurd is ... dit schrééuwt gewoon : blijf uit die auto
Nogmaals: geen idee waar jij uw kristallen bol gehaald hebt om dit te beweren. Ik lees enkel dat mevrouw controle over het stuur verloor (wat de reden was, geeft ze zelf niet aan, maar hoeveel ongevallen gebeuren er jaarlijks niet omdat iemand gewoon de controle over het stuur verloor, zonder dat dit verder een medische oorzaak had) en dat ze na het ongeval / na de klap, niet meer goed weet wat er gebeurd is (wat normaal is na zo'n ongeval). Jij maakt daarvan dat mevrouw op dit moment een medische aandoening heeft die haar rijongeschikt maakt. Straf dat jij dit zo kan zeggen.Omdat ik dat ook niet weet.
Maar het me wel duidelijk maakt dat er wat mis is ... en dat wat er mis is, tot rij-ongeschiktheid leidt volgens de rijbewijswetgeving.
Idem voor iedereen met een hoge bloeddruk. Idem voor mensen van +65. Die hebben ook een hogere kans op een beroerte. Idem voor mensen met suikerziekte. Als het dus van u afhangt, moet meer dan de helft van de Belgen zijn rijbewijs inleveren, want veel mensen hebben wel een kwaaltja dat een zeker risico met zich meebrengt. Zelfs griep of een verkoudheid kan tot bepaalde symptomen leiden die een gevaar kunnen zijn in het verkeer.Het is een verzamelnaam die vele ladingen dekt, en dat risico kan inhouden.
Hartaanval, beroerte, verlies van zicht ...
Op die manier kan je het extreem maken: een mens maakt per definitie ooit wel eens een fout. Dus een mens in een wagen is sowieso een risico. Dus je hebt een punt om te zeggen dat medische issues een risico zijn in de wagen, maar het is wel de wetgever die bepaald heeft welke risico's aanvaardbaar zijn. En aangezien we een juridisch forum zijn, moeten we naar de wet kijken. En mevrouw overtreedt op dit moment geen wet die haar zou verbieden te rijden.