Hoe zal dit aflopen?

sniper

#16 , 16 apr 2009 18:17

als de bocht echt zo onoverzichtelijk was zou hij dan eerder tegen de geparkeerde wagens gereden zijn
ik zie niet staan dat dj_vibri bij het uitwijken voor die geparkeerde wagens in aanrijding gekomen is met de tegenligger

als je op de foto kijkt is de bocht ook niet zo onoverzichtelijk anders is 50 km/u wel heel snel om de bocht te nemen (40 km/u was reeds al remmend)

het is een beetje als, wat kan ik toch maar uitvinden om de tegenpartij in fout te laten zijn
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dj_vibri
Topic Starter

#17 , 21 apr 2009 10:25

het is een beetje als, wat kan ik toch maar uitvinden om de tegenpartij in fout te laten zijn
:roll: Indien u van deze mening bent gun ik het je van harte! maar ik weet wanneer ik mijn fouten moet toegeven, namelijk in het geval wanneer ik ook 100% in fout ben! Dan zal je me nooit uitvluchten e.d. zien verzinnen, en ja ik heb al ongelukken met brommer gehad ook waar ik steeds in fout was (nooit erg, maar dit terzijde) en waarom zou ik op dat moment liegen?

Als het duidelijk is dat ik bv. geen voorrang heb verleend o.i.d. ga ik niet van mijn 'tak' maken.

maar zoals reeds gezegd: indien u daar zo van overtuigd bent, wil ik niet weten hoe u mensen beoordeelt op basis van een vraag.

aan de overige: thxn voor de NUTTIGE info en ik hou jullie op de hoogte!

grtz,

dj_vibri
Topic Starter

#18 , 22 apr 2009 07:47

een kleine update 8)

De verzekeringen zijn 50/50 overeen gekomen, dus da's al positief.
Als er verdere ontwikkelingen zijn, laat ik het hier weten :)

nogmaals: thxn voor de info!

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”