in de firma waar ik werk,beschik ik over een parkeerplaats binnen.
om binnen te geraken moet ik gebruik maken van een badge zodat de garagepoort dan zou open gaan.
deze poort blijft juist geteld 1 minuut open staan om daarna automatisch te sluiten.
op een dag rijd ik vlak achter een collega binnen,maar zodra de collega binnen was,begon de poort al te zakken en zo mijn voorruit heeft beschadigd(heb een hoge wagen)800 euro kosten.
zelfs met de getuigenis van deze collega wil de verzekering niet tussen komen,ieder persoon moet maar zijn eigen badge gebruiken krijg ik dan te horen.
wat de verzekering niet weet is dat wanneer de eerste persoon badgt en de poort dan open gaat,dat dan die minuut begint te tellen,zelfs al gebruik ik vlak erna mijn badge,het helpt niet.het helpt pas wanneer de poort al begint te zakken,teken dat de eerste persoon zijn minuut om is.de collega die voor mij binnen reed had zijn badge ook niet gebruikt.hij reed juist op het moment binnen toen de minuut van zijn voorganger bijna ten einde was.
dit is iets wat velen op het werk niet weten(alsook mijn baas)maar alleen de pechvogels die hetzelfde hebben meegemaakt.
is dit geen nalatigheid?ik vind dat de baas of iemand anders ons de juiste werking maar moet meedelen zodat iedereen dan zijn eigen verantwoordelijkheid moet nemen.
hoe en wat kan ik ondernemen in deze zaak?
mvg