achteraan aangereden, perongeluk achteruit geknald, raaarrr

jyt
Topic Starter

achteraan aangereden, perongeluk achteruit geknald, raaarrr

#1 , 24 okt 2008 21:23

Beste,

Ik heb een hele vage ongeval gehad. Ik stond vanmiddag voor de stoplicht het regende en de weg was van gladde bakstenen, opeens zie ik een golf heel hard aan rijden en ik keek naar achter. Hij slipt 2m en knalt tegen mij aan. Door de klap springt mijn hand op de versnellingspook op Reverse!!(is automaat). Ik had dit niet door en dacht dat hij op Park stond, de handrem stond op maar is elektr handrem dus hij rijd als hij in D of R staat met handrem op. Vervolgens wil ik uitstappen en de automaat rijd zachtjes achteruit en knalt tegen hem aan. Ik zie dit gebeuren en blokkeer snel de rem. Achteraf bekeken lijkt dit een erg domme handeling van mij, we gaan er samen vanuit dat ik word vergoed omdat hij langs achter op mij botste en ik geen schuld tref, maar hoe zit dat nou verder met dat ik in R stond. De schade door de reverse is gering doordat het heel zachtjes ging maar hij zegt van niet. Kan iemand mij vertellen wat er gaat gebeuren? Ik raakte in paniek op het moment want was vrij harde klap, dus ik weet zelf ook niet 100% wat er mankeerde. We zijn kennissen van elkaar dus communicatie gaat prima dat is al 1 punt.

Bedankt voor je aandacht!!!!

mvg

JY

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding