Onderling geregeld - Achter mijn rug bij de politie gegaan

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Redrum

#17 , 12 sep 2014 14:47

U moet de zaak voor u zelf toch eens proberen te objectiveren.

U weet precies wat er gebeurd is, maar politie en gerecht weten dat dus niet. Er is geen enkele objectieve reden waarom zij eerder u moeten geloven dan de tegenpartij. Integendeel, het feit dat de tegenpartij aangifte gedaan heeft en u niet, is er wel degelijk, en daar kan u niet meer omheen. Justitie zou haar job niet goed doen als ze uw versie van het vermeend vluchtmisdrijf zonder meer zou aanvaarden. Dat zou anders ook een te makkelijke uitweg zijn voor echte vluchtmisdrijvers.

Ik moet eerlijk zeggen dat als ik uw irrelevante maar toch vreemde opmerkingen over cafés lees in uw openingspost, ik ook actief een subjectieve mening moet onderdrukken, dus laat die opmerkingen best achterwege.
Het zou heel jammer zijn moest u hier ten onrechte de pineut van zijn, maar zoals Inazuma al opmerkt is heel dat patroon in de verklaringen en gebeurtenissen immers zeer vertrouwd voor justitie.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 12 sep 2014 14:51

Goede les ga steeds naar politie als er geen gegevens worden uitgewisseld en een EAF wordt ingevuld.
Dan bent u het die aangifte hebt gedaan kan tegen onbekend voertuig zijn of als een melding dat beide partijen akkoord gingen het zo te laten maar DAN is het wel geregistreerd.

Reclame

JozefVanMelle

#19 , 29 apr 2015 20:07

onlangs uitgesproken geweest ben in fout van dat "vluchtmisdrijf" 1200 boete en 21 "rijverlet"

De andere is in fout voor al de rest (veroorzaken ongeval, schade, etc). Mijn advocaat zei ook dat hun verslagen elkaar tegenspraken. In het ene stond ik stil om in te draaien, in het ander kwam ik "aangestormd"...

Ik zou in principe nog klacht kunnen indienen voor een schadevergoeding zegt mijn advocaat.

Of in beroep gaan, maar dat zou geen zin hebben.

JozefVanMelle

#20 , 29 apr 2015 20:14

Goede les ga steeds naar politie als er geen gegevens worden uitgewisseld en een EAF wordt ingevuld.
Dan bent u het die aangifte hebt gedaan kan tegen onbekend voertuig zijn of als een melding dat beide partijen akkoord gingen het zo te laten maar DAN is het wel geregistreerd.
idd, zei mijn advocaat ook.

't zal mijn iig géén twee keer voorkomen. Vanaf nu gewoon altijd politie bijhalen, zelfs bij het minste. Gewoon om zeker te zijn.

Best wel dom van hun, want zij moet zelf ook betalen nu. Had ze haar woord gehouden dan hoefde niemand extra te betalen

ddanck
Contacteer: Website

#21 , 06 mei 2015 10:20

Beroep? De boete is wel het wettelijke minimum, enkel uitstel of opschorting kan het resultaat verbeteren. Rijverbod is hoger, maar niet extreem.

Indien geen beroep wordt ingesteld, kan later alleszins nog een burgerlijke procedure worden opgestart. Daarvoor is er iets meer tijd.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Terug naar “Verkeersongevallen”