Ieder geval is apart dus heb ik me ook maar ingelogt om m'n ongeval eens voor te leggen aan jullie en wat jullie er van vinden.
Op 19 juli 2007 had ik een ongeval met een duitse vrachtwagen. Ik was met de motorfiets en was in m'n recht (volgens oa de politie die de vastellingen gedaan had). De vrachtwagen pinkte niet (zijn woord tegen dat van mij), stond niet voorgesorteerd zoals het moest en maakt linksommekeer waar een verbodsbord stond.
Ik ben per ambulance naar de kliniek gebracht waar uiteindelijk bleek dat enkel een gebroken pols de zwaarste kwetsuur was. De motor is zeer zwaar beschadigt, is aan zo'n 80km/uur tegen de vrachtwagen geschoven.
Tot op vandaag is er nog steeds GEEN expert komen kijken !!!
Het enige wat ik van briefwisseling heb gekregen is de vraag met hopen bewijsmateriaal van m'n medische kosten en verschillende controles die is moest gaan doen bij dokters die vast moeten stellen wat mijn letsel is/was.
Ook kreeg ik half september een brief met de vraag waar m'n motorfiets op dit moment staat. Dat is dus in de garage die hem weggetakeld had de dag van het ongeval, die begrijpt ook niet dat er nu nog steeds geen expert langs geweest is.
Als ik het aan mijn makelaar vraag (AXA-verzekering) zegt die dat het wachten is op de tegenpartij (uit duitsland, vivium-verzekering). Nadat ze aanvankelijk hadden toegegeven dat ze in onrecht waren hebben die duitse tegenpartij half oktober hun verklaring ingetrokken en betwisten ze het ongeval... Volgens m'n makelaar kan dit het proces slechts 1 maand langer duren dan aanvankelijk voorzien.
Ondertussen heb ik maar m'n nummerbord ingestuurd (in september) want ik betaalde nog steeds verzekering en tax (waarvan het verschil ook nog steeds niet terug is gestort btw).
Al bij al sta ik dus na 4 maand nog geen stap verder, met als ergste feit dat er nog steeds geen expert komen kijken is ...
Waarom is men dan verzekerd vraag ik mij af.
Graag jullie reactie aub