Ongeval met lichte schade

pixel
Topic Starter

Ongeval met lichte schade

#1 , 05 jan 2013 08:24

Voor het ongeval is het duidelijk wie er in fout is

Ik stop om het aankomend verkeer voorrang tegeven
op een voorrangsweg .
Stond dus stil en word aangereden achteraan
persoon dacht dat ik al weg was .

Nu er is aangeduid geen gewonden maar
mijn nek doet pijn deze morgen hoeveel tijd
heb ik om een attest van vaststelling te laten opmaken
het is nu weekend ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lohabra

#2 , 05 jan 2013 10:24

Ik vrees dat je nu al dikke vodden zou kunnen krijgen met de verzekeraar van de tegenpartij:

1) Je hebt aangekruist dat er geen gewonden waren
2) Bij een ongeval met gekwetsten, MOET er aangifte gedaan worden bij de politie

Ik zou daar dus in ieder geval zeker niet meer mee wachten. Vergeet ook niet, dat je nog een oorzakelijk verband zal moeten kunnen aantonen tussen het ongeval, en het medisch ongemak dat je nu hebt.
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

Asterx

#3 , 05 jan 2013 21:48

Is het niet dat symptonen van een whiplash zich een tijdje na een ongeval voordoen, en niet vlak na een ongeval?

Herkenning van whiplash symptomen

Het meeste opvallende aspect van het whiplashsyndroom is de tijd die er in de meeste gevallen zit tussen het ongeval en het ontstaan van de whiplash symptomen. Hoe lang deze tijd tussen het ongeval en de symptomen duurt is per whiplash trauma verschillend. Meestal gaat het om een aantal dagen na het ongeval tot zelfs een paar maanden

http://www.whiplashsymptomen.nl/whiplash-symptomen/

Wat mij betreft zou ik zo snel mogelijk een (huis)arts raadplegen, zeker niet vergeten je verzekering hiervan op de hoogte te stellen.

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 05 jan 2013 21:53

Naar politie PV laten opstellen en zorgen dat u een doktersattest hebt met de beschrijving van de verwonding.
Zorgen dat u een goede advocaat hebt.

pixel
Topic Starter

#5 , 07 jan 2013 08:50

Bedankt voor de info !!!!

Terug naar “Verkeersongevallen”