hallo,
ik ben een 23-jarige jongeman, op 19 juni 2011 werd ik (als passagier in een auto) frontaal aangereden door een voertuig.
de persoon waar ik bij zat is uiteindelijk in fout verklaard.
nu heb ik daar enkele letels opgelopen, nl:
* fractuur ruggewervel L
* buikwandcontusie
* Vrij vocht intraperitoneaal
er werd mij gezegd dat ik een schadevergoeding ging krijgen van de verzekering van de bestuurder, omdat deze verzekerd was voor derden. ondertussen zijn we begin december, en ik weet nog niets ivm de schadevergoeding.
na wat rond te lezen op het internet, ben ik zelf tot de conclusie gekomen dat dit met een soort puntensysteem wordt berekend. maar wat dan met de lichamelijke ongemakken die ik heb waar ze niets van weten, kan ik die alsnog doorgeven wanneer er een uitspraak wordt gedaan?
heb namelijk heeeeeeeeell veel schrik in de auto, ik durf er bijna niet meer in te zitten, en heb pas een voorlopig rijbewijs, omdat ik niet meer durf verder doen.
ook verlaagd libido (alhoewel dit denk ik moeilijk zal zijn te bewijzen) en bij heel veel handelingen in het normale dagelijke leven harde pijn in de onderrug (L3), en een beetje moeilijker om urine op te houden bij een toiletbezoekalsook minder gevoel in het lid (penis)
kunnen julie mij misschien verdere uitleg geven, want ik heb er eerlijk gezegd geen flauw idee meer van wat ik kan verwachten.
kunnen jullie me iets vertellen over de percentages die ik misschien mogelijk heb, en de manieren van berekening?
en eventueel ook enkele tips dat ik zeker moet ondernemen?
Met de meeste hoogachting! en alvast ZEER bedankt bij voorbaat!!!
Roels Stephen