Betaalt de verzekering of ik ?

Missis
Topic Starter

Betaalt de verzekering of ik ?

#1 , 27 aug 2010 22:53

Mijn vriend heeft onlangs met mijn auto zeer lichtjes een andere wagen geraakt omdat hij zeer snel (en dus te laat) moest remmen. Dit omdat hij ervan uitging dat zij zou doorrijden maar ze remde plots. er was enkel verf van mijn wagen op de hare. We hebben papieren ingevuld en vandaag heeft ze mij een sms gestuurd dat de orhanging van de bumper helemaal krom was door de schok. Nu vraag ik mij af hoe dit geregeld wordt ? Ik heb nog nooit iets van die aard meegemaakt. Moet ik dat aanrijdingspapier naar mijn verzekering sturen ? En wat gebeurt er dan ? Want ik zat zelf niet achter het stuur maar was er wel bij.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 aug 2010 10:27

Werd er terplaatse een europees aanrijdingsformulier opgemaakt? Indien ja, er gewoon op de achterzijde uw eigen kommentaar aan toevoegen en dit opsturen naar uw verzekering (liefst wel eerste een kopie maken) Indien nee, een dergelijk dokument alsnog invullen (enkel uw kant) en opsturen naar verzekering, met de gegevens van tegenpartij.

Missis
Topic Starter

#3 , 16 mar 2011 09:01

Ik heb ondertussen deze zelf moeten betalen en mijn verzekering heeft zelf opgezegd omdat mijn vriend de bestuurder was op het moment van dit ongeval.

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”