#15 , 29 aug 2013 10:52
@J.demoor.
bij nalezen van Vlarem I waarin staat dat elke rechtspersoon die hinder kan ondervinden van een aktename beroep kan aantekenen bij de deputatie, wordt vermeld dat dit beroep voor °4 moet ingediend worden de dag na bekendmaking ervan.
Probleem is nu dat er GEEN BEKENDMAKING VAN AKTENAME MELDING dd 2/5/2013 IS GEWEEST!! Ik heb hiervan pas kennis gekregen tijdens mijn schriftelijke dd 13/8/2013 eisen aan de gemeente M. om proces verbaal op te maken van stedenbouwkundige overtredingen van deze Bvba vermits hij als fysieke persoon X. , maar tevens ook als zaakvoerder BVBA X. verantwoordelijk is voor alle bouwschade en stedenbouwkundige overtredingen aan zowel het voorliggend appartementsgebouw als voor de overtredingen van de BVBA X. (niet in het geding procedure) waarvan het voorliggend erf het slachtoffer is. Mogelijk wordt mijn beroep dus NIET ONTVANKELIJK verklaard maar ik zal het in elk geval toch proberen. Dus hartelijk bedankt voor de link naar Vlarem en kans die u mij hierdoor heeft geboden.
@ Franciscus.
Het appartementsgebouw is in 2008 nieuw gebouwd, waarvan ik het appartement op de eerste verdieping IN OPRICHTING maar reeds ver gevorderd heb gekocht. Niettegenstaande er in de notaris akte vermeld wordt dat ik 10 jarige garantie geniet van aannemers en architect, bleek er van enige garantie totaal geen sprake. Alle aannemers die ik aanschreef lieten me weten dat ze geen contract hebben met mij en ik mij dus tot de heer X. diende te wenden, en X. liet alle aangetekende zendingen en ingebrekestellingen gewoon op de post liggen. Bij de vrederechter verscheen er geen kat. Ik moest dus wel dagvaarden wilde ik herstel verkrijgen van mijn schade.
Inzake erfdienstbaarheid staat er wel dat er een servitudeweg van 3.5m voorzien is die toegang moet verschaffen naar de achterliggende bvba. Maar deze werd door de zaakvoerder en verkoper X. uitgewaaierd met klinkers tot 6 m breed en 7 m diep. En dan gebruiken de enorme vrachtwagens nog een gedeelte van het privé erf om binnen te rijden naar de bvba. (is in overtreding want dit moest een voortuin zijn, werd ook vastgesteld in een proces verbaal.)
De regenwaterput is van het appartementsgebouw, maar hierin moest verplicht alle regenwater van het appartementsgebouw opgevangen worden (is ook niet het geval en werd vastgesteld met pro justitia )
Onze waterleidingen zijn gemengd (riool en afval en moesten gescheiden zijn) en bovendien aangesloten op de achterliggende BVBA
Er werd in de notarisakte vermeld dat, vermits het slechts om twee appartementen gaat, wij NIET vallen onder de appartement wet. Er is dus uiteraard ook geen syndicus. Het gelijkvloers appartement werd reeds doorverkocht en de jonge man die het een jaar geleden heeft gekocht werd eveneens bedrogen, maar kan geen kant meer uit omdat hij een bestaand appartement kocht "in de staat waarin het zich bevind" Hij wordt in de Pro Justitia evenals ik vermeld als "verdachte".
Vriendelijke groeten
Inina
[Gelieve geen concrete namen van personen of vennootschappen weer te geven in uw bericht aub. / webmaster]
Laatst gewijzigd door
webmaster op 29 aug 2013 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Namen verwijderd