gewaarborgd inkomen

Patrick16
Topic Starter

gewaarborgd inkomen

#1 , 25 sep 2013 00:25

Beste,
heb ziens 28 jaar gewaarborgd inkomen verzekering DKV, nu ziens een jaar ziek en tot verledenmaand steeds uitbetaald zoals het hoort maar nu in het begin van de maand sept moest ik op controle van de maatschappij zoals al enkele maal was gebeurd, deze dokter maakt geen opmerkingen en verteld dat de verzekering het zal laten weten.
Op 20 Sept. krijg ik een brief waarin vermeld wordt dat er van af 1/09/2013 tot 30/09/2013 nog slechts 50% zal worden uitbetaald en vanaf 1/10 nog 25% waarbij ze blijkbaar geen uitkeringen meer moeten doen aangezien ze slechts uitkeringen geven vanaf 25% en vanaf 67% arbeid onbekwaam wordt betalen ze 100% uit.
Kan men zomaar met terugwerkend kracht namelijk 20 dagen later medegedeeld dat de uitkering zakt naar 50%
2de ben op arbeid controle geweest op 24/09/2013 en deze hadden geen opmerkingen en roepen mij terug eind nov.
3de CM ziekenfonds heeft op 9/09/2013 laten weten dat ik een invaliditeit heb van +66%. daar ik een jaar thuis ben.
Dus samengevat voor de CM en arbeidsongevallen verzekering vinden mij nog niet in staat om te gaan werken, DKV die in hun folders als en nog wat beloven aangaande bijstand bij inkomensverlies SCHORST eenzijdig zonder uitleg de overeenkomst en schroeft zonder meer de uitbetalingen terug eerst tot 50% en later naar 25%.
Kan mij hierover meer info verstreken
met vriendelijke groeten
Schoovaerts Patrick

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding