#1 , 03 okt 2019 13:15
Ik wens een MRI scan uit te laten voeren
Noodzaak doorverwijzing via arts.
Ik met klachten naar arts maar mijn vermoeden brengt andere (overlapping ADHD & autisme) diagnoses in gedrang.
Gevolg ik geraak aan geen MRI scan.
Waarom een MRI
Mijn klachten welk niet kloppen
-zware slaapstoornis rede onbekend
-problemen met beenspieren (spierziekte werd reeds uitgesloten.
- geheugenklachten gaten in het geheugen
-erfelijke aanleg Papa kon op 45 jaar amper van de zetel naar de frigo,
Nu ik word weggelachen spoken te zien maar ik ben genen uil en gebruik mijn kennis om mijn standpunten te motiveren. mijn kennis is dat
-een MRI ook ADHD en autisme kan detecteren met een nauwkeurigheid van 8% waarvan deze bij 1% van de gediagnostiseerde patiënten de schade in de hersenen niet blijkt waar te nemen en waar bij 20% van de gezonde patiënten ook rariteiten gedetecteerd worden welk op ADHD of autisme zouden kunnen aansturen zonder dat er klachten in die richting zijn. Gevolg kan zijn dat gestelde diagnoses foutief blijken ik nog minder hulp/begrip bekomen kan wetende dat mijn hoofddoel zorg bekomen is.
-wat ik heb had papa, heeft oma het is dus een erfelijke aanleg en ik spiegel mij daar ook beetje aan, ik voel dat ik achteruit ga en ik weet dus dat het progressief is, ik zelf denk aan ms, er bestaat bij mijn kennis geen ziekte zo gemeen sluw invaliderend als deze van mij die geen schade na laat, ik zie niet in waar artsen problemen van maken is dit ter mijne bescherming of uit eigenbelang, de vraag is heb ik recht op een MRI, kan ik dat afdwingen?
Laatst gewijzigd door
Mathias1 op 03 okt 2019 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.