Een abnormaal slecht resultaat op het laatste examen is nu net een van de weinige redenen om een herexamen op te leggen. Ook al is het gemiddelde meer dan 50%.Het zou ook raar zijn van dat een leerling een gem van 70% heeft en nu opeens een zware buis.
Wat al zeer vaak bewezen is. Veel leerlingen reageren "ik moet nog maar twintig procent halen, dus studeren voor dat vak hoeft niet". Vaak een redenering voor een dikke buis. Genre riolering.Een goed examen op tijdstip "t" is geen garantie voor een goed examen op tijdstip "(t+1)" zal de wis en kundige leerkracht zeggen.
Dat is nog geen bewijs dat uw zoon inderdaad een moeilijker examen voorgeschoteld krijgt. Ik keur niet goed wat de leerkracht heeft gezegd, maar ik kan me wel een aantal contexten inbeelden waarin dit is gebeurd zonder dat de leerkracht de intentie heeft om dit dreigement uit te voeren.Mijn bewijzen zijn de mede leerlingen van mijn zoon. Ze heeft klassikaal gezegt dat ze de examen extra moeilijk ging maken.
Je kan toch nooit een b attest hebben als je een jaarresultaat van meer dan 50% hebtWat al zeer vaak bewezen is. Veel leerlingen reageren "ik moet nog maar twintig procent halen, dus studeren voor dat vak hoeft niet". Vaak een redenering voor een dikke buis. Genre riolering.Een goed examen op tijdstip "t" is geen garantie voor een goed examen op tijdstip "(t+1)" zal de wis en kundige leerkracht zeggen.