Beste
Ik het gisteren een mail ontvangen van de vorige school van onze kids.
Om even kort te schetsen: wij zijn op 27/03/2017 verhuisd naar Limburg, kids toen in 1ste en 2de leerjaar.
In de mail werd gemeld dat de school reeds verscheidene aanmaningen heeft verstuurd betreft onbetaalde facturen voor een bedrag van 660euro!
De facturen werden op de school steeds aan de kinderen zelf meegegeven. Elke factuur die ik heb, heb ik dubbel gecheckt (alhoewel ik steeds noteer wanneer ze betaald is op de factuur zelf) en alles werd effectief betaald wat ik in mijn bezit had.
Ik heb nog NOOIT een schrijven, telefoon, aangetekend schrijven ontvangen en heb zelfs 1jaar lang (normaal is dat meestal 4 maand) mijn post laten forwarden.
Ik heb ook even de factuurdata e.d. nagekeken en blijkt dat er bijvoorbeeld voor de zoon 2 facturen op 2/1/2017 staan, voor de dochter zelfs 3 facturen op 2/1/2017...dat kan al sowieso niet. Er was geen vaste datum voor het meegeven van de facturen, maar sowieso altijd maar 1 per x aantal weken.
Daarnaast is er ook voor elk een factuur op eind april 2017, maar toen waren we al verhuisd en zoals ik al zei...als ze het dan per post hadden opgestuurd, dan had ik dat ook moeten ontvangen, wat niet het geval was...
Wat doe ik hiermee?
Hartelijk dank voor de info!
Grts