Wat dacht u nu zelf?Het kan best zijn dat dat in de toekomst gebeurd en ik heb daar geen probleem mee. Gewoon een antwoord op de vraag hierboven. Kan dit juridisch?
De verkeersbelasting is een belasting op het bezit van een auto waarmee men op de openbare weg komt. Ze is gebaseerd op het "nationaliteitsprincipe", wat ondermeer inhoudt dat buitenlandse auto's die belasting niet moeten betalen om in België rond te mogen rijden.Dit is een vorm van verhoging van de verkeersbelasting: u betaalt evenveel, maar krijgt er minder (wegen) voor terug
Die vraag is met het antwoord van Asperger dan ook volkomen beantwoordDan vind ik het niet meer dan logisch dat de wegentaks ook omlaag gaat daar ik niet van alle wegen mag gebruik maken of zie ik dat verkeerd?
Misschien kunnen ze beter een taks invoeren op ongemanierde pummels met een IQ lager dan het absolute nulpunt dieDit is verscholen belastigverhoging
De brave burger moet eens protesteren
Veel domme reacties van kuddebeesten op dit forum
Al bewezen dat dit geen zin heeft
Ik mag niet binnen met aude diesel die 6 liter verbruikt maar mag wel met mijn grote camionette binnen die 18 liter verbruikt
Men zou beter eens een school oorichter voor politiekers op te leiden de dag van vandaag enigste beroep waar geen diploma voor nodig is frietjes bakken wel
Zet gewoon recente platen op mijn oude diesel en geen probleem en neem ze eraf buiten antwerpen
Totdat hij betrapt wordt door de Antwerpse politie en dan hangt hij hier weer aan de lijn om te verklaren dat het allemaal ro......n zijn, en dat ze bepaalde bevolkingsgroepen viseren.Zet gewoon recente platen op mijn oude diesel en geen probleem en neem ze eraf buiten antwerpen