Kan dit eigenlijk zomaar: de buurvrouw die een ijzeren L-lat op haar muurtje legt, maar te ver zodat dit "over" de oprit van mijn ouders ligt, zodat ze niet te dicht naar haar zin zouden parkeren. Mijn ouders schuiven de lat opzij en de buurvrouw gaat dit 's nachts terug gaan opschuiven, waardoor ze bvb. 's morgens bij het uit de garage rijden evengoed die lat zouden kunnen raken als ze nog meer naar rechts ligt.
![Afbeelding](http://i64.tinypic.com/23rpwmc.jpg)
Neen, dit kan niet. Maar dit is ook niet zwaar genoeg om er iets aan te kunnen doen... Waarom doet ze dit? Waarom mogen uw ouders niet op die oprit parkeren?
Frustratie rond die garage neem ik aan...
Dit zijn zaken die je moet sparen en stap hiermee naar de politie.
De bedoeling achter deze handelingen is vele malen erger dan de handelingen zelf. Als je hier bijft klacht tegen indienen zal haar dossier aangroeien en zal ze op de duur dik in de problemen komen.
U kan natuurlijk ook het heft in eigen handen nemen en die ijzeren paal dwars door haar ruit kegelen. Dat ze dan maar eens bewijst dat dit van u komt... Maar goed, dit is mijn persoonlijke mening en niet de bedoeling van dit forum. Mijn haar komt altijd recht van dergelijke mensen. Ik zit zelf met een gelijkaardige achterbuur. Ondanks mijn uitgebreide juridische kennis staat de wet relatief machteloos tegenover dit soort mensen. Tegen dat de zaak zwaar genoeg is om juridische stappen te nemen zijn we 10 jaar verder. Om nog maar te zwijgen van de bewijslast. Bewijs maar eens dat ze opzettellijk die paal daar legt om jullie ouders te beletten de garage te gebruiken...
Ik raad u aan om eens goed haar woning en tuin te bekijken en alle bouwovertredingen naar de gemeente door te sturen, stap desnoods zelf naar de rechtbank.
Ik heb ook in de schoenen van uw ouders te staan. Dit was voor mij de enige mogelijkheid om die achterbuur een toontje lager te laten zingen. Mensen zijn soms verrassend vriendelijk als ze gedagvaard worden om hun halve hebben en houden af te breken...