Pagina 1 van 1
ombudsdienst - ziekenhuis - zin?
Geplaatst: 30 apr 2015 14:14
door kwispel
Heeft een afspraak met de ombudsdienst van een ziekenhuis zin? Of komt het dan op niet meer uit dan: we spreken eens met de dokter en de dokter heeft uiteindelijk altijd gelijk.
Re: ombudsdienst - ziekenhuis - zin?
Geplaatst: 30 apr 2015 19:21
door WP002
Hangt ervan af. Waarvoor?
Re: ombudsdienst - ziekenhuis - zin?
Geplaatst: 02 mei 2015 17:49
door siesken
Niet aan beginnen.
Heeft geen enkele zin,gelijk je zegt benaderen de arts en alles ok.
Re: ombudsdienst - ziekenhuis - zin?
Geplaatst: 02 mei 2015 17:54
door roharro
En zo zal er nooit verbetering komen.....
dus zeker wel protesteren.
Re: ombudsdienst - ziekenhuis - zin?
Geplaatst: 08 mei 2015 14:37
door kwispel
Zoals voorspeld:
- een specialist waar elke huisarts en collega in de buurt weet dat die zwaar drankprobleem heeft, maar wanneer je dan zegt: ik ga hier verder mee, raden ze aan: laat het zo.
Goed, afspraak gehad bij die ombudsdienst, een heel lief kind dat oprecht geluisterd heeft naar mijn verhaal. Nu paar dagen later, ondertekend papier in de bus van die specialist:
er is in de hele procedure geen enkele medische fout gebeurd, ondertekend met stempel van de arts.
Ik natuurlijk kwaad, maar gelukkig nog kalm genoeg om geen domme dingen te doen, maar te denken.
Re: ombudsdienst - ziekenhuis - zin?
Geplaatst: 08 mei 2015 17:17
door kwispel
Hebben zij een totaal andere bevoegdheid dan zo'n ombudsdienst?
Ik veronderstel dat gezien de reputatie van die arts er nog al klachten moeten zijn geweest, toch heeft die altijd zijn functie kunnen behouden.
Ik vraag me af wat het nut is van die ombudsdiensten. Een dokter zegt even: er is niets van aan en boem, de ombudsvrouw zegt meteen: als de dokter het zegt, zal het wel zo zijn.
De brief van de arts begon trouwens al met spelfouten. IPV Geachte Mevrouw schreef hij "dagge vrouwwe"
Re: ombudsdienst - ziekenhuis - zin?
Geplaatst: 31 mei 2015 17:53
door Scarlatti
Hoe is t nu met je kwispel?