Hoi iedereen,
bij mijn peter werd er smaandags een kleine ingreep gedaan een cyste op de darmen werd verwijdert deze bleek niet kwaadaardig te zijn.
mijn peter vloekte even en zegde was ingreep voor niks.
zaterdag morgen aan tafel eet hij zijn boterham samen met mijn meter na een twee uurtjes krijgt hij hevige buikkrampen gaat naar toilet maar ging niet.mijn meter besloot dokter en mijn nonkel op te bellen die besloten mijn peter dan naar ziekenhuis te brengen.waar ze hem dan met spoed moesten opereren er zou die maandag bij de kleine ingreep een medische fout zijn gebeurt zegde de dokter mijnpeter had een darmperforatie opgelopen smaandags en zaterdags er de pijn van ondervonden zijn buik zat vol stoelgang dat een buikvlies onsteking te weeg bracht.ze opereerde mijn peter houde hem onder narcose en morfine en nog zovele pijn stilling en antibioticas tot zondag.de eerste maal dat ik er bij ging op bezoek draaide zijn ogen telkens weg hij prate niet het was echt een benauwlijk zicht.paar dagen later ging ik terug bij hem vorige zaterdag 4/8 hij prate hij had het warm maar voor de rest was hij heel goed we hoorde zelf van de verpleging dat er smaandags zou worden beslist om hem over te brengen naar een gewone kamer.
tot zondag middag ze geheel onverwacht mijn peter onder narcose brachten dit op de afdeling intensive zelf
mijn meter was op bezoek ze stuurde haar naar huis, terwijl ze wisten dat mijn peter stilaan aan het gaan was.mijn meter was nog niet zolang thuis toen er telefoon kwam met de melding dat mijn peter een hartstilstand zou hebben gehad/er klopt iets niet dit is niet logisch
plus dat hij nog niet eens berecht is in het ziekenhuis dit is echt niet menswaardig ingelovelijk
wetend dat mijn peter elle dag in tuin werkte niet enkel in eigen tuin ook bij familie hij reed op zijn 82j nog met bromfiets deed alle papier werk kwa rekeningen enz hij zorgde voor mijn meter hij poetste kookte enz voor men meter en hem dan op zo een manier moeten afgeven zonder enige duidelijke uitleg en na zeker zijnde van medische fouten is erg zwaar om dragen