Bewaar onzin ivm 'het recht in eigen hand nemen' voor de cafétoog, we zitten hier niet in de far west.
Rechtszaken ivm potentiële medische fouten zijn in de meeste gevallen een stellingenoorlog die jaren aansleept, met expertises, tegenexpertises, beroepsprocedures en enorm veel werkuren voor uw advocaat. Lees wat ik hierboven schreef. Het is onmogelijk daar een bedrag op te plakken behalve dat het zéér duur riskeert te worden. Indien uw ziekenfonds er geen brood in ziet en u zelf niet bereid bent duizenden euros te investeren in een zeer onzeker resultaat dan begint u er beter niet aan.
Uw waarheid, de juridische waarheid en 'de' waarheid zijn niet noodzakelijk overlappende begrippen en u kan het de maatschappij moeilijk kwalijk nemen dat ze uw kosten niet gaat dragen.
Bedankt voor uw begrip, u hebt vermoedelijk nog niet te veel meegemaakt in uw persoonlijk leven, fijn voor u.
Ik schrijf ook "bij manier van spreken", gelieve alles te lezen.
Zonder arrogant te willen overkomen, geld is geen probleem, maar dan nog weet ik graag of we het over duizenden of tienduizenden euro's hebben. Al vind ik een mensenleven niet in geld uit te drukken, ik wil alles doen wat mogelijk is, ongeacht het resultaat. Als iedereen maar altijd over zich heen laat lopen als het woord "arts" valt, blijven dit soort mistoestanden gewoon doorgaan. Typisch Vlamingen, als puntje bij paaltje komt laten we ons als lammetjes naar de slachtbank leiden. Maar dat is ook weer cafépraat waarschijnlijk...