#6 , 22 mar 2021 13:09
Ik ken anders een chirurg die even naar de patiënten in dit land wil kijken en hoe het hier aan toe gaat, gewoon omdat ze niet kunnen en niet juist kunnen denken, zèlfs nadat ze de informatie duidelijk geschreven of mondeling, dus altijd in directe vorm, hebben gekregen. Ik zal ook meerdere hier laten meekijken hoe het spel werd misbruikt, ze doen het hier ècht niet goed; Als ze nu nog niet 'genoeg' weten om het wel goed te doen, dan weet ik het niet meer.
Het bewijsmateriaal dat mijn rugproblematiek bijna vollédig door het zieke systeem werd veroorzaakt loopt op. En dan ook nog is verzorgd worden, verder de dieperik ingeduwd door het verzorginssysteem... . Een groot - lang proces tégen dit systeem wil ik helemaal niet. Dus knoop dat ook in uw oren, dat wil ik ook nu weer niet he.
Alle prominente mensen in dit land hebben allemaal een aanknopingspunt met het buitenland. Dus ze hebben m.a.w. een voet -of een been hier, èn een been 'ginder' . Dat zien we, zeker als we kijken naar de manier waarop ze beslissingen nemen, en welke ook. Ik heb die luxe niet. Ik heb enkel beide voeten - benen 'hier' . Dat kan (eindelijk) wel eens in mijn voordeel werken. Dit hadden ze wellicht niet zien aankomen. Dit is hoe je, misschien wel alle, rugproblemen oplost. Ik ben dus een held, en heb de mensheid genezen van de vreselijkste 'ziekte' die je maar kunt hebben. Dat kom op mijn CV te staan hoor.