Referentieadres/domicilieadres nodig

Sylvain49
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Referentieadres/domicilieadres nodig

#1 , 25 jun 2023 17:09

beste,

Plan is 6 maanden a 9 maanden een studiereis, gezondheidsreis te maken naar Azië.
Huurappartement wordt opgezegd dus binnen 3 maanden geen domicilieadres meer. Wordt dan wellicht geschrapt uit de bevolkingsregisters. Geen idee hoelang dat duurt alvorens uitschrijving gebeurd.
Krijg momenteel invaliditeitsuitkering dus vermoed ik dat een adres hebben nodig zal zijn.
Is referentie adres ook mogelijk ? Heb geen familie meer dus kan ik nergens adres zetten. Kan dat ook bij een kennis ? Zijn er nog andere mogelijkheden? Appartement houden is geen optie want dat is 1000e/maand inclusief kosten. Als ik terugkeer naar België kijk ik wel uit naar goedkopere woonoplossing hier.
Alvast bedankt voor de reacties.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 jun 2023 19:37

Kan zeer snel de eerstvolgende vergadering van College B&S na de administratieve akte van politie die de AACB procedure heeft opgestart. Beslissing is dus
Opgelet een tijd erna worden ook de andere toepassingen (officiële) stopgezet dus vb ook uw ziekenfonds als u zich in BE zou aanbieden bij een BE ziekenhuis ..dan zal u ineens de kost moeten betalen is dan per dag.
Ook uw wagen en indien u in BE een overtreding begaat is het ineens betalen.
Vliegtuig nemen met uw EiD gaat ook problemen geven.
U wordt beschouwd als een niet-inwoner in BE. Tenzij u ergens in de EU of buiten EU ingeschreven wordt bij de BE diplomatieke vertegenwoordiging (kan dus zijn dat dat een ander EU land is dat BE vertegenwoordigd).
en ook
http://www.ibz.rrn.fgov.be/nl/bevolking ... registers/

Reclame

Terug naar “Administratief recht”