Factuur zonder opdracht te geven

Oude Belg

Re: Factuur zonder opdracht te geven

#16 , 02 nov 2012 19:57

Nee ik heb helaas geen fotos van de oude toestand. Had ik die maar!
Probeer Google Maps, evt met streetview. Foto's zijn gewoonlijk enkele jaren oud.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
freelance

#17 , 02 nov 2012 22:06

Nee ik heb helaas geen fotos van de oude toestand. Had ik die maar!
Probeer Google Maps, evt met streetview. Foto's zijn gewoonlijk enkele jaren oud.
Mischien wat "off topic " , maar wat als er personen afgebeeld staan op Streetview . Dacht dat dit schending privacy was en bewijsmateriaal ongeldig .
Streetview is zéér omstreden in bepaalde landen , maar mischien dat de Belgen niet zo'n bezwaar hebben tegen het schenden van hun privacy ...
Ik in elk geval wel , en ik gebruik zelfs Google niet als zoekmachine .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Oude Belg

#18 , 03 nov 2012 10:04

Mischien wat "off topic " , maar wat als er personen afgebeeld staan op Streetview . Dacht dat dit schending privacy was en bewijsmateriaal ongeldig .
Streetview is zéér omstreden in bepaalde landen , maar mischien dat de Belgen niet zo'n bezwaar hebben tegen het schenden van hun privacy ...
Ik in elk geval wel , en ik gebruik zelfs Google niet als zoekmachine .
Dat is wel duidelijk. Personen worden namelijk "geblurred" zoals alle gebruikers weten. Is trouwens vroeger zeer uitgebreid in het nieuws geweest.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Administratief recht”