Godzijdank voor dit forum!
Elk advies zou erg geapricieerd zijn...
Na een bewogen verleden: 15j als Vliegtuigtechnieker op SABENA TECHNICS, zelfstandig sinds men 26e, ervoor enkele maand gekregen voor XTC in de 90's waarna men baas desondanks me niet wilde laten vallen.
Maar uiteindelijk werden talloze ontslaan, en heb na 9j men eigendom verkocht. Op men 35e na advies zei men dat Thailand goedkoop wonen is. Zodoende verhuist, van 35 tot men 40e en kwam 3x nog op visite bij ouders. Ik leefde v men spaargeld, waardoor ik wel alle sociale rechten verloor. Toch, zoals hier ergens te lezen staat was het er zeker 3x goedkoper totaal om leven!! Wat wel essentieel was om zo een beslissing. Ik was er Gesettled, routine... normaal leventje. Maar wat een gevoel v vrijheid!! Zelfs met een simpel scooter, eenvoudige studio, lekker & goedkoop eten, zeer sociale mensen, etc. Het westerse beeld is VOLSLAGEN ABSURD! Enja, de vrouwen zoeken zoals overal financiële zekerheid, maar niet enkel DAT!
To the point.
Ondanks ik v men 26e zelfstandig woonde. Woonde men 8jaar oudere zus thuis tot haar 40e. Een 'princesje' ... Geholpen door door Jan en alleman, tot collega's op men werk zelfs.... Maar altijd vriendelijk...veel danku's he.
En ze vond dan haar juiste 'vriend'.
Die al snel met men 3e visite kwaad werd ook al spreekt hij bijna niet, ...en kreeg spontaan een mot op men bakkes.
Enzo was het begonnen.....
Met sec. Cam's heb ik veel bewijs dat toch niet irrelevant is?!
En het einde wel, met mij uit huis gezet. Nadat 6 maand voordien moeder, zus en vriend aant vechten waren. Maar ik die met deuren smijt, en NIET CHAUFFEUR IS OM SHOPPEN ETC. Werd ik, mede met men verleden op straat gezet.
Initieel zonder schoenen op kousen.
En na 3 dagen mocht ik men wagen halen.
3.maand gezocht met justitieassistente naar stacaravan.
Bleek niet te.lukken
Nu, 5 maand later....na het omgangsverbod 3maand, heb ik een oplossing. Trekhaak, aanhangwagen, spullen ophalen,....en ergens iets zoeken dat betaalbaar is om huren.
Maar nu plots......wanneer ik met de verhuis aankom, doet de gemeente moeilijk over men adresloos leven. Terwijl administratief op papieren alles nog.oke is.
Het lijkt alsof ze aanmodderen.....
Moet met wagen naar autocontrole eind deze maand.
En mss zoeken ze tot ik in overtreding ga ofzo....
Het is onbegrijpelijk.....gezien ik zojuist MET EEN OPLOSSING hun inlicht, en effectief verhuizen kan. Maar nog geen contract of officieel gevonden heb.
Ik moet adres hebben voor ik adres zoeken kan!???
Daar komt het op neer.
Klinkt absurd ongelooflijk.....
En ze reageren of ik niet begrijpen wil....... Terwijl dit uitzonderlijk dossier al 5.maand loopt.
Zonder ooit iets te zeggen....of melden!!
Ze zijn zelf erg fout door me zo initieel op straat te zetten, denk ik....
Maar iemand met kennis omtrend dit soort situaties, zou erg welkom zijn.
Iemand ervaring mee?
Alleszins elke tip of kennis is welkom!
Merci