Mijn advocate legde mijn dossier 2 dagen te laat neer bij het hof van cassatie,ondanks het feit dat ik haar verwittigde ,wanneer de deurwaarder het arrest v/h hof van beroep in mijn bus deponeerde..... (ik was niet thuis)
Daardoor wordt mijn cassatieberoep wegens laattijdigheid verworpen....en dreig ik mijn zaak die volledig ontvankelijk was te verliezen.
Ze schuift de schuld naar mij.....ondanks dat ik haar verwittigde!
Ik heb belgacom reeds verschillende malen een bewijs gevraagd van ons telefoonverkeer (en ook mijn emails proberen op te zoeken van toen).... maar ze kunnen dat niet.
Ikzelf had in mijn agenda ,élke week na de uitspraak van 't hof van beroep een notitie geschreven : "opbellen naar "x" tot ik het exploot kreeg !
Een advocaat bij wie ik me inlichtte zei dat de fout langs beide zijde is....Ik verwittigde maar kan geen bewijs voorleggen,ik krijg geen bewijs van de telefoonmaatschappij,... en haar fout is dat ze noch haar agenda ,noch haar dossier opvolgde.
Voor mij is het een ramp,het was mijn laatste kans op recht voor een wettelijk pensioen ,waar ik recht op heb.
Heeft er iemand raad?kan ik naar het hof v/d rechten v/de mens?......Hoe moet dat?
Nicky