badge bewakingssector weigeren

bewaking
Topic Starter

Re: badge bewakingssector weigeren

#16 , 27 aug 2014 20:34

Inderdaad, dus daarom vond ik het al raar dat het geweigerd zou kunnen worden omdat het zoals u al zei tegenstrijdig is.

Maar het zou evengoed kunnen dat moest ik op alle testen gelaagd zou zijn, ik toch een negatief advies kan krijgen i.v.m. mijn antecedenten onderzoek.

Voor de commissie probeer ik mij zo goed mogelijk voor te bereiden en zeker op de punten die je hebt vernoemd. Een aanrader voor iedereen die bij de politie wilt gaan is het boek "ik word politie-inspecteur".

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#17 , 27 aug 2014 23:08

Ken er eerlijk gezegd heel wat met beduidend zwaardere pekelzondes begaan tijdens hun jeugd die nu reeds jaren voorbeeldig politie agent, zwaantje of bewaker zijn. Ook het tegenovergestelde van voorbeeldige studenten die eens ze hun kepie mochten dragen veranderden in bottinekes of kleine Adolfjes.

Het belangrijkste als deze feiten naar boven worden gebracht is overtuigend aantonen dat je uit die momenten hebt geleerd, niet verschonen, gewoon duidelijk maken dat juist die twee voorvallen ervoor gezorgd hebben dat ze niet meer zullen gebeuren maar ook dat ze een deel vormen van je overtuiging om bij de politie te gaan.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 27 aug 2014 23:16

Yep

Reclame

Terug naar “Administratief recht”