Om een lang verhaal kort te maken. (zie mijn vorige posts)
Om mijn dochter te laten studeren en op kot te laten gaan, moet ik mijn huidig huurcontract opzeggen wegens te duur. Ik zit in een aanslepende zaak waarbij ik al vijf jaar wacht op de verkoop van een onroerend goed wat in onverdeeldheid werd gekocht. Ik krijg door die eigendom geen studiebeurs voor de dochter, het K.I. vreemd gebruik wordt namelijk bij mijn inkomen geteld ook al ben ik maar voor 1/6 eigenaar en krijg ik op geen enkele manier een huur voor mijn deel. Ik kan wel tijdelijk bij mijn andere dochter terecht maar die verhuist binnenkort naar Nederland. Ik kan ook sporadisch bij mijn studerende dochter blijven slapen op kot maar een domicilie is daar niet mogelijk. Ik probeer allerlei oplossingen te bedenken om een 'adres' te kunnen hebben en zo in orde te blijven met alle administratieve rompslomp. Kan ik vrijwillig dakloos worden en in mijn huidige of een andere gemeente een 'referentieadres' vragen of kan ik op een (mijn) stukje recreatiegrond een tijdelijk adres nemen ook al is 'permanente bewoning' daar niet toegelaten en heeft het weggetje zelfs geen officiële naam? Ik probeer creatief te denken, bv. een goedkope camper en dan 'nomade' worden...
Nog even ter info, ik heb een baan en ben (echt) alleenstaand.