stadsontvanger schuldinvordering.

clipper
Topic Starter

stadsontvanger schuldinvordering.

#1 , 14 dec 2012 18:53

Gegroet iedereen,

Graag had ik vernomen hoe men een beslissing inzake een invordering van een boete door de stadsontvanger kan betwisten. Voor alle duidelijkheid ik betwist niet de feiten maar wel de wijze waarop het bedrag is berekend. Als de verdere bemiddelingspogingen mislukken kan men dan naar het vredegerecht gaan? Is hij verplicht een gedetailleerde berekening te geven?

Verder had ik graag vernomen over welke invorderingsmogelijkheden een stadsontvanger beschikt? Kan deze een schuld rechtstreeks zonder vonnis laten innen door een deurwaarder?

mvg

dirk

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 dec 2012 21:16

link
http://binnenland.vlaanderen.be/fiscali ... digt-als-b" onclick="window.open(this.href);return false;

En wat is er fout met de berekening?

clipper
Topic Starter

#3 , 15 dec 2012 00:10

Alvast beankt voor de informatieve link. De fase van een dwangbevel heb ik gelukkig nog niet bereikt dus hoop ik door rechtstreeks met de desbetreffende persoon een akkoord te kunnen sluiten voordat er verdere stappen genomen gaan worden.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”