opgeroepen om te gaan zitten

pixel
Topic Starter

opgeroepen om te gaan zitten

#1 , 09 okt 2012 08:39

Ik ben weer eens opgeroepen om te gaan zitten , geen probleem op zich maar wel als je voor meer dan 66% 'mindervalide bent , elke maal stuur ik dus de brief terug met een geldig medisch attest .

Normaal krijg ik dan een brief terug waar op staat dat ik vrijgesteld ben , nu op heden nog niets ontvangen en ik weet niet hoe en wat nu ???
moet ik mij zorgen maken is de brief verloren gegaan bij de post ? is mijn rede verworpen en moet ik wel gaan ???
één ding weet ik de volgende maal verstuur ik hem aangetekend terug .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 09 okt 2012 08:55

bel even naar de voorzitter, dan weet je het zeker.

Ik dacht trouwens dat 66% invalide geen zekerheid is dat je niet moet gaan bijzitten. Elke voorzitter kan zelf bepalen wat aanvaardbaar is en wat hij eventueel doorgeeft aan de rechtbank. Er zijn mensen van wie ik weet dat ze 66% zijn die wel ondanks hun (effectieve) ziekte nog perfect kunnen zetelen. Zorg er dus voor dat je zeker bent dat je handicap een belemmering vormt om te zitten (ik kan daar natuurlijk van hieruit niet over oordelen).

pixel
Topic Starter

#3 , 09 okt 2012 09:05

bel even naar de voorzitter, dan weet je het zeker.

Ik dacht trouwens dat 66% invalide geen zekerheid is dat je niet moet gaan bijzitten. Elke voorzitter kan zelf bepalen wat aanvaardbaar is en wat hij eventueel doorgeeft aan de rechtbank. Er zijn mensen van wie ik weet dat ze 66% zijn die wel ondanks hun (effectieve) ziekte nog perfect kunnen zetelen. Zorg er dus voor dat je zeker bent dat je handicap een belemmering vormt om te zitten (ik kan daar natuurlijk van hieruit niet over oordelen).
ik ga beginnen bellen , voor mij is het echt onmogelijk om te gaan zitten lichamelijk kan ik dit onmogelijk aan .

Bedankt

ik moet deze avond na 17H terug bellen

Reclame

pixel
Topic Starter

#4 , 09 okt 2012 16:50

Vandaag mijn vrijstelling in de bus , moet mij geen zorgen meer maken .

Terug naar “Administratief recht”