Pagina 1 van 1

CRM tool, historie bijhouden

Geplaatst: 03 mei 2014 18:47
door janlt
Ik ben momenteel als IT'er bezig met de ontwikkeling van een CRM tool voor een klant, gezien klanten nogal creatief durven zijn qua zwart werk wil ik mezelf toch even indekken naar de fiscus toe en vroeg ik me af in hoeverre hier regels voor zijn. Is het bijvoorbeeld belangrijk een historie bij te houden van alles, zodat er altijd wel iets van terug te vinden is opdat zwartwerk bewezen kan worden mochten ze ooit de database van die klant opvragen?

In de tool gaat zowat alles zitten, agenda, kassasysteem, stockbeheer, ... Ze moeten hier natuurlijk ook hun afspraken kunnen verwijderen/wijzigen en voorlopig is het verwijderen, weg=weg maar nu de tool zo goed als klaar zit vraag ik me toch af in hoeverre wij als IT bedrijf hiervoor verantwoordelijk gesteld kunnen worden als niet kan terug gevonden worden dat er afspraken waren maar weg gedaan zijn en afrekeningen gemaakt werden maar ook weg gedaan zijn. Iemand die hierover iets meer duidelijkheid kan verschaffen?

Alvast bedankt!