bestelling via internet - laattijdige levering
Geplaatst: 06 sep 2012 11:56
Goede middag beste mensen,
ik heb geprobeerd in het doolhof (niet verkeerd bedoeld) hier op de site wat info te vinden,
maar ik geraak niet verder.
Het zit hem namelijk zo :
ik heb een bestelling gedaan via xxx belgie en "betaald"
de levering zou gebeuren ongeveer 10 werkdagen vanaf 14 augustus 2012.
ik tel de 14e en 15e aug niet mee dus ben ik heden aan 16 werkdagen.
Ik heb reeds enkele mails gemaakt aan xxx om mijn ongenoegen te uiten,
die ongeveer 10 werkdagen is bij mij uiterlijk 12 werkdagen (ik heb meer dan
35 jaar in het internationaal transport gewerkt (ook als dispatcher), wij hadden niet te zeggen
levering "ongeveer", maar wel levering "dan"
kan ik deze zending nu nog annuleren ?? ik wil de levering NERGENS anders zien toekomen.
en wat, ik ga nog in verlof, dus niemand om iets te ontvangen en eventueel de 7-dagen regeling om
terug te zenden te respecteren?
Wie kan met aub helpen met raad en/of tips
veel dank en groeten
ik heb geprobeerd in het doolhof (niet verkeerd bedoeld) hier op de site wat info te vinden,
maar ik geraak niet verder.
Het zit hem namelijk zo :
ik heb een bestelling gedaan via xxx belgie en "betaald"
de levering zou gebeuren ongeveer 10 werkdagen vanaf 14 augustus 2012.
ik tel de 14e en 15e aug niet mee dus ben ik heden aan 16 werkdagen.
Ik heb reeds enkele mails gemaakt aan xxx om mijn ongenoegen te uiten,
die ongeveer 10 werkdagen is bij mij uiterlijk 12 werkdagen (ik heb meer dan
35 jaar in het internationaal transport gewerkt (ook als dispatcher), wij hadden niet te zeggen
levering "ongeveer", maar wel levering "dan"
kan ik deze zending nu nog annuleren ?? ik wil de levering NERGENS anders zien toekomen.
en wat, ik ga nog in verlof, dus niemand om iets te ontvangen en eventueel de 7-dagen regeling om
terug te zenden te respecteren?
Wie kan met aub helpen met raad en/of tips
veel dank en groeten