Ik heb net een aankoop gedaan bij een welgekende ronde online platform: een product stond afgeprijsd; heb ik dus besteld en betaald.
Nu krijg ik een email van een firma die wellicht via dat platform verkoopt met volgende verzoek:
Mogen ze dit vragen? Moet ik annuleren? Wat als ik niet annuleer?Door een grote storing in ons systeem van 14:30-15:30 zijn de prijzen op X.com enorm laag geweest. In deze tijdsspan heeft u een bestelling bij ons gedaan op X.com. Helaas kunnen wij niet voor deze prijs uw product leveren. Mijn oprechte excuses voor dit misverstand. Ik wil u graag vragen om uw bestelling op X.com te annuleren. Dit doet u onder het kopje bestellingen -> en dan op annuleren klikken. U krijgt uw geld binnen 2 werkdagen dan teruggestort op uw rekening indien u van te voren heeft betaald, anders zult uw betaalverplichting vervallen.
Het spijt mij zeer en ik hoop op uw begrip.
Iemand ervaring met zulke zaken?
Alvast bedankt.