Hallo iedereen.
Ik zit met het volgende. Ik ben voor onbepaalde duur arbeidsongeschikt door MS.
Nu vul ik mijn dagen met wat artikels te schrijven op mijn website maar puur voor de fun.
Maar ik schilder ook vaak omdat het voor mij ontspannend werkt en de gedachten stil zet.
Ik zou deze eventueel online willen verkopen (gewoon om de kosten er terug uit te hebben van doeken, verf en kaders) en dat zou ook maar om een paar stuks gaan op een jaar.
Mag dit zomaar of moet ik dan zelfstandige worden wat vrij moeilijk is in mijn situatie.
Ik heb al navraag gedaan bij bepaalde instanties, maar zij weten het niet (ziekenfonds, vakbond, ocmw, ...)
Morgen zou ik dat wel eens willen navragen bij de belastingen, maar zij zullen natuurlijk hun zaak verdedigen en zou graag eens meerdere meningen horen om te zien of die overeen zouden stemmen.
Indien niet, dan zou ik ze ook niet verkopen omdat het om zo'n laag bedrag zou gaan dat het voor mij de moeite en energie niet waard is om de hele papiermolen in gang te zetten.
Het blijft gewoon een hobby, maar het zou gewoon leuk zijn mocht ik mijn kosten eruit kunnen halen
Alvast bedankt en hopelijk wordt ik er wat wijzer uit