Beste forumgangers,
Ik heb online een laptop aangekocht en op 10 okt aangekregen, jammer genoeg een Deatch On Arrival. Ik heb hier 4 weken op moeten wachten en dan dit. (blue screens, HDD maakt tikkend geluid en blu-ray drive mankeert iets)
Met support van de fabrikant gebeld en zij hebben mij een nieuwe HDD opgestuurd, deze aangekregen maar probleem blijft bestaan. Terug gebeld en fabrikant stelt mij een Deatch On Arrival aanvraag voor bij de leverancier.
Formulier van fabrikant ontvangen om Death On Arrival aan te vragen bij winkel van aankoop. Ik bel gisteren en vertelden mij dat ik opnieuw 4 weken zal moeten wachten voor een omruiling. Dat zie ik dus niet echt zitten aangezien ik dat toestel nodig heb. Dus ik dacht aan de enige optie en dat is afzien van mijn aankoop doormiddel van het herroepingsrecht.
Ik heb deze zaterdag (20okt) een aangetekende brief verstuurd met de melding dat ik afzie van mijn aankoop etc... laptop terug netjes in de doos, en deze ook verzonden, vandaag (22 okt) netjes aangekomen bij hun. Ik bel hen net op en de mevrouw aan de telefoon beweert dat ik geen recht heb op het herroepingsrecht aangezien de doos is opengemaakt. Hoe kan ik dan tot de conclusie komen dat de aankoop niet aan mijn wensen voldoet en wil afzien van mijn aankoop?
Wat zijn mijn opties? Als er zijn tenminste.
Alvast bedankt!
Groetjes