Goedendag allemaal!
Ik ben bedrogen (tot nu toe) door tektvshop.com. Ik bestelde 3 november een artikel nadat ik het op tv had gezien (ik ben nu vergeten welke zender - maakt niet uit).
Op tv stond het internetadres http://www.tektvshop.com" onclick="window.open(this.href);return false;, dus ging ik een kijkje nemen. Op hun site staat duidelijk dat je ongeacht de reden mag ruilen binnen de 14 dagen - en aangezien dit ook op tv vermeld stond (niet tevreden geld terug) twijfelde ik niet om er iets te bestellen (voor zo'n 60 euro).
Ik ontving het artikel in prima staat (het pakje stond voor het grijpen aan mijn voordeur, maar vooruit).
Ik was echter niet tevreden over het artikel en zond het dezelfde dag - aangetekend en in perfecte staat - terug.
Nu komt het probleem: er is geen communicatie meer! Weg geld, weg artikel.
Ik heb al 10 mails gestuurd, in het begin kreeg ik nog antwoord- het zou 6 weken kunnen duren vooraleer ik mijn geld terugkrijg.
Ik heb gebeld: nooit aansluiting - enkel nog meer euro's weg door te wachten aan de telefoon.
Ik krijg nu geen gehoor meer.
Ik betaalde met Paypal - voor de zekerheid - en diende daar een klacht in. Zij konden me alleen zeggen dat ze enkel iets kunnen doen als ik een pakket niet ontvang en lieten me voor de rest stikken.
Ik dacht nochthans vroeger dat Paypal altijd handelde in het voordeel van de koper, maar dat is dus ook misleidende reclame.
Kan ik nog iets ondernemen?
Het probleem is daarbij ook nog dat de hoofdzetel van tektvshop in Luxemburg gevestigd is. De emails die ik stuurde waren naar hun Belgische afdeling.
In ieder geval vind ik dat ik het recht heb om te zeggen: koop nooit iets bij tektvshop - ze komen hun beloften niet na.
Als ze alsnog besluiten terug te betalen - maar dat betwijfel ik - zal ik het jullie zeker vertellen.
Met vriendelijke groeten!!