Zo vlug mag je het niet opgeven hoor,want daar rekenen ze een beetje op.Op de plannen van het kadaster staat duidelijk dat onze wegenis 4m breed is, want anders hadden wij het niet tot een rechtszaak laten komen, dan hadden we gewoon die 40m² afgegeven. Dat had ons héél wat geld en moeite uitgespaard!
De notaris heeft wel degelijk toegegeven dat hij een fout gemaakt heeft, zo staat het ook vermeld in de papieren die we na de rechtzaak hebben aangekregen waarin ook het vonnis staat.
Daarom is het ook zo moeilijk om me bij deze uitspraak neer te leggen.
In beroep gaan zie ik echter niet zitten, deze zaak heeft me al zoveel stress en energie gekost...
ik ben het echt beu
Beste azery1,Met veel plezier wil ik geholpen worden!!!!!
Gezien de zaak niet in der minne geregeld kan worden zoek ik iemand die de zaak kaan oplossen. Daarom mijn uiteenzettingen hier op het forum. Gezien de zware gevolgen voor mij van de misstap, vind ik het maar billijk een oplossing te zoeken die mij tot hier toe niet gelukt is. Ik kan toch gans belgie niet aanspreken maar ik zou er wel bij geholpen zijn moest hier iemand de zaak kunnen oplossen. Of dient dit forum hier niet voor? Als u de onvolledige lijst ziet van de reeds aangesproken mensen die mij niets vooruit gehompen hebben stel ik mij dan toch de vraag: WAAR HAALT MEN ZIJN GELIJK IN HET SYSTEEM.
Als mijn uiteenzettingen u niet bevallen stel ik voor uw huis zo maar in te palmen en u op straat te zetten ... en probeer dan ook maar uw gelijk te halen.
Als ik bepaalde van uw postings goed begrepen hebt, hebt u een woning gekocht met een bouwovertreding op.Als u de onvolledige lijst ziet van de reeds aangesproken mensen die mij niets vooruit gehompen hebben stel ik mij dan toch de vraag: WAAR HAALT MEN ZIJN GELIJK IN HET SYSTEEM.