Hallo
Ik zit in een vechtscheiding met mijn ex
Ik ging het huis inkopen ( haar deel) en we kregen via de rechter een neutrale notaris aangesteld
Ik nam mijn raadsman mee om niet voor nare dingen te komen staan en er werden zaken besproken en er kwam een akkorstelling
Namelijk dat ik het huis zou inkopen ( zze was akkoord) en dat ik de verbouwingskredietn die npg openstonden ( 33000euro) zou verder afbetalen mits zij er de helft van zou betalen. haar advocaat zei lettrlijk" mevrouw zal dat bedrg (16500 euro) wel cash betalen bij de bank zeker, en u mijnheer wat zal u doen?
Waarop ik antwoordde dat ik dat ging overleggen met de bank en daar nog niet kon op antwoorden
De notaris maakte de compromis op en las alles voor, mijn advocaat was er ook bij dus ik tekende
In de compromis ( die met haken en ogen aaneenhangt) staat vermeld dat ik de verbouwingskredieten overneem maar er staat niet in vermeld dat mijn ex de helft ervan zal terugbetalen ( dat heb ik maar thuis gezien)
Mijn advocaat kreeg een paar maanden ervoor een mail met hun eisen en darin staat lettrlijk, mijn client is akkoord met het betalen van de helft van de verbouswingskredieten
het argument is nu van mijn ex dat ik de compromis getekend heb en dat vanaf dit moment de mondelinge en schriftelijke afspraken niet meer gelden
Ik heb contact opgenomen met de notaris maar die doet alsof zijn neus bloedt
mijn advocaat weet dat ze gemist is ( is nog maar een beginner
Probleem: ik kan een lening krijgen voor het huis maar moet nu 16500 euro meer lenen en dat is financieel te zwaar
Kan ik de ccompromis ontbinden en wat kost dit ( dit staat nergens in de compromis wat de boete is bij het niet naleven van de compromis)
Kan ik mijn advocaat aanklagen ik nam haar mee om zeker te zijn en dan begaat zij een flater door ook niet op te letten
kan ik de notaris aanklagen
ik ben echt ten einde raad zij wil mij kapot maken ( is er al vandoor met 25000 euro die ik haar leende voor aankoop auto)
Groeten