Ik en m'n ex zijn nu al 2 maanden uit elkaar.Alle onderhandelingen (verkoop huis,kindje,enz.) gingen bij de notaris geregeld worden.Maar doordat we niet overeenkomen is er langs mijn zijde een advocaat ingeschakeld.Nu heb ik het gevoel dat de notaris onpartijdig is...bvb:alle regelingen ivm het huis gaan via m'n ex,ik kan de notaris zelf bijna nooit bereiken.Nu hebben we samengekomen voor de verkoop van het huis,er is me daar niets gevraagd of geeist.Alhoewel er telefonisch een overeenkomst was om het "voorschot" van het huis te verdelen bij de verkoop,is het toch beschreven geweest om het vrij te geven bij de akte.Is het mogelijk dat de notaris haar deel vrijgeeft zonder m'n weten?Is het uitgesloten dat een notaris een deel in het"zwart" zou verkocht hebben ten voordele van m'n ex?of ga ik te ver????
De notaris heeft mij in het begin uitgenodigt om samen te komen om een overeenkomst te sluiten over de situatie.Maar alles was in het voordeel van m'n ex.Hij heeft zelf een overeenkomst beschreven en opgestuurd naar de beide partijen en indien akkoord te tekenen en te betalen (500?).Ik ben niet akkoord en omdat alles nu via de advocaat gaat ben ik toch niet verplicht deze som te betalen?????ik heb mezelf niet uitgenodigd en ik heb niets getekend!!!!