#29 , 04 mei 2016 13:22
Misschien iets lager zetten, sloeberke, maar eerlijk gezegd onder de 215 is iets te weinig. Ik zie wel en bedankt voor goede raad. Volgens mij heb je nu zonnepanelen voor 6000 euro, pakweg 10000 euro badkamer en keuken, heb zelf al opgezocht. Dat is dan ongeveer , met verf, een 18000 euro. Er is geen breekwerk, er is klein beschrijf mogelijk, dus nog een 11000. Dat wil zeggen een 244, als ik me nie vergis. Electriciteit is conform.Het is rustig gelegen, niet naast spoorweg, op 2 km van zottegem. Dicht bij opritten Gent en Brussel. Je moet eens kijken, er staat er een huis te koop voor 285000, in zottegem,het is wel 7 aren, maar ook veel werk aan, en ook accumulatoren, da vind ik veel geld, enkel en alleen om die grote tuin, enfin ieder zijn gedacht. Tja t is beetje persoonlijk, nietwaar, maar hoe groter de woning hoe groter de kost, hoe groter onderhoud op latere leeftijd. Wat die huizen met sleutel op de deur betreft, daar krijg je de prijs zonder kosten, architect, soms keuken nog, zonder btw, enz... En dan moet hof nog gedaan worden, en verven moet je ook zelf doen, dat heb je niet voor 244 000, ik kan het weten , heb het ondervonden.