verkoopsopdracht intrekken

ChantalG
Topic Starter

verkoopsopdracht intrekken

#1 , 06 mei 2014 14:28

1. Wij hebben een verkoopsopdracht ondertekend, met een immo kantoor. Het vastgoed dat we verkopen bestaat uit drie eigenaars, mijn echtgenoot ( 40 % eigenaar), mijn broer (20%) en ikzelf (Eigenaar 40%). Mijn echtgenoot en ikzelf hebben de verkoopsopdracht naar het immo kantoor toe ondertekend , maar mijn broer heeft dit NIET ondertekend. Is de verkoopsopdracht dan geldig.....

2. Kan de vraagprijs in de verkoopsopdracht verhoogd worden..... Of hebben wij recht bij een eventuele verkoop om toch de prijs op te drijven?.....Dit omdat wij gemerkt hebben dat we eigenlijk een te lage prijs hebben gevraagd.....

3. wij merken dat er geen juiste informatie staat in de verkoopsopdracht; oa: foute oppervlakte en verkeerde omschrijving ( er staat bijhuizen en dit zijn gewoon bergingen) ; dit staat in de opdracht van verkoper naar makelaar.

Kunnen wij een van deze zaken gebruiken, om de opdracht in te trekken.

danku,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 mei 2014 22:29

Maar u en uw echtgenoot hebben getekend en zijn gebonden door die overeenkomst voor iets wat u NIET kan verkopen.
Kan enige kosten met zich meebrengen ALS er een koper is en blijkt dat de 3de eigenaar niet wenst te verkopen.

Bij onverdeeldheid had u naar de vrederechter moeten stappen en NIET naar een Immo kantoor.

U kan vragen aan makelaar de beschrijving en tekst aan te passen

Reclame

Terug naar “Kopen”