adv. Huis te koop - maar het staat helemaal niet te koop

M.
Topic Starter

adv. Huis te koop - maar het staat helemaal niet te koop

#1 , 08 mar 2006 10:53

In de streekkrant en op de site van een immokantoor stond een foto van ons huis, onder de rubriek te koop. Wij verkopen ons huis helemaal niet!!
Naast ons wordt er een koppelwoning gebouwd door dezelfde aannemer en het immokantoor heeft dan maar ons huis geadverteerd. De advertentie geeft echt de indruk alsof het ons huis is die te koop staat.

Na een aangetekend schrijven (met eis tot schadevergoeding-niet op ingegaan natuurlijk) zijn ze gestopt met ons huis te tonen, maar nu vraag ik me af, is daarmee de kous af?
Gisteren zijn we naar de wetswinkel geweest en daar zeiden ze that's it. Ze zijn ermee gestopt dus wees blij..
ons imago is naar beneden gehaald, we zijn lastig gevallen maar ze zijn gestopt dus niets aan de hand?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fresh

#2 , 08 mar 2006 11:57

Het lijkt mij idd moeilijk enige schade in Uwen hoofde aan te tonen. Het feit dat aan de praktijk een einde is gesteld zal door de Rechtbank beoordeeld worden als een voldoende remedie. Ik zou dus het advies van de wetswinkel volgen en het idd zo laten.

Reclame

Terug naar “Kopen”