Eetkamer gemonteerd geleverd.

Alain_vdb
Topic Starter

Eetkamer gemonteerd geleverd.

#1 , 11 apr 2012 17:41

Beste allen,

Ik heb een eetkamer gekocht in een meubelwinkel vandaag hebben ze de eetkamer gemonteerd geleverd, ik had dat niet gevraagd en de toonzaalmodel is uit de winkel verdwenen, ik bel met de winkel ze beweren dat dat geen toonzaalmodel is en dat ze de eetkamer gewoon voor een goede doel gemonteerd hebben, dat geloof ik natuurlijk niet, nu stellen ze voor dat ik de helft van de prijs voor het huren van een lift betaal 35 euro en ze gaan via de raam binnen doen! de helft van de prijs van eetkamer is al betaald. ik heb geen gemonteerde meubels nodig wat kan ik doen in dit geval.? ik heb de betalingsbewijs wel gekregen moet ik mijn geld terugeisen? mogen ze zomaar gemonteerde eetkamer leveren? hoe zit het wettelijk in elkaar want ik vrees ervoor dat dit over een toonzaalmodel gaat.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 apr 2012 19:59

Geloof er niets van. Ben zeker dat ze het toonzaalmodel hebben geleverd.Waarom zouden ze het zich moeilijk maken door vooraf te monteren en dan alle moeite hebben om het binnen te krijgen.
Zoek naar kleine beschadigingen op de meubels. dan heb je zeker een reden om te weigeren

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 apr 2012 20:52

Moet men een lift gebruiken als er de meubels niet gemonteerd waren.
Woont u op een appartement en mag/kan u de lift gebruiken?

Reclame

Alain_vdb
Topic Starter

#4 , 11 apr 2012 21:25

Moet men een lift gebruiken als er de meubels niet gemonteerd waren.
Woont u op een appartement en mag/kan u de lift gebruiken?
als er de meubelen niet gemonteerd waren kost ik ze zelf naar boven brengen door de trap. In de lift mag ik max. 350kilo laden. Nu nadat ik ze vandaag teruggestuurd heb willen ze gratis lift bezorgen. Ik heb nu ok gezegd, maar ben zeker van dat ze aan het liggen zijn

Alain_vdb
Topic Starter

#5 , 11 apr 2012 21:51

Geloof er niets van. Ben zeker dat ze het toonzaalmodel hebben geleverd.Waarom zouden ze het zich moeilijk maken door vooraf te monteren en dan alle moeite hebben om het binnen te krijgen.
Zoek naar kleine beschadigingen op de meubels. dan heb je zeker een reden om te weigeren
maar de vraag is of dat ik mag weigeren indien de eetkamer gemonteerd geleverd is? dat zal ik morgen zeker doen

Terug naar “Kopen”