Geachte,
sinds enige tijd word ik gepest, ik negeerde de feiten, maar ditmaal is het "er over" Iemand heeft mijn email misbruikt om mij in discrediet te brengen en mijn privacy. Ik zou schunnige mails doosturen en mijn email daarvoor gebruikt. Ik heb klacht ingediend bij "fairplay" telenet
ik had de bewuste "email die IK zou gestuurd hebben doorgemailt naar telenet met de "broncode", Daaruit heeft telenet kunnen vaststellen dat het inderdaad niet om mij ging...maar ze mogen mij ook de naam van de persoon die dit heeft gedaan niet kenbaar maken...ik schrijf terug
en zeg dat ik dit zo niet laat dat ik tegen die persoon een klacht wil neerleggen....vind dit zeer jammer iemand misbruikt mijn email en ik,
ik kan niks doen !!!!ik krijg antwoord van fairplay telenet dat ik dan maar een onderzoeksrechter moet inschakelen of fe procureur des konings...wel mijn vraag is nu, want ik wil de "dader" kennen welke
procedure moet ik volgen, wat zijn mijn kosten, vindt het erg dat ik
er zou moeten voor opdraaien en de persoon in kwestie de "vrije hand" heeft om mijn email te misbruiken...ik kan tegen geen oneerlijkheid
en wil dit zo spoedig mogelijk in orde brengen.
Hartelijk dank voor jullie "medewerking"
Beleefde groeten