AANKOOP NIEUWE WONING INCLUSIEF vals ELEKTRICITEITS ATTEST

COVE
Topic Starter

AANKOOP NIEUWE WONING INCLUSIEF vals ELEKTRICITEITS ATTEST

#1 , 24 feb 2007 14:26

Onderwerp: AANKOOP NIEUWE WONING INCLUSIEF vals ELEKTRICITEITS ATTEST

--------------------------------------------------------------------------------

HELLO, zus en zo
ik kocht een woning op plan
bij de voorlopige oplevering verzweeg men het elekrto attest
er kwam bouwfraude aan het licht
zelfs op de veiligheid met doodsgevaar
Hierop deed VINCOTTE onafhankelijk keuringsorganisme zijn vernietigend verslag HAD NOOIT ONDER ELEKTRICITEIT MOGEN KOMEN !
Nu de bouwmaatschappij wil het volledig bedrag en daagt me voor de rechtbank
De rechter stelt dat VINCOTTE een ??nzijdig VERSLAG HEEFT OPGEMAAKT(ik zie ook de bui hangen bij notarisverkoop vanaf 01/07/2007
ADVOCATEN?JOBCREATIES )
De wet zegt deze personen,een 6-tal onafhankelijke keuringsorganismen in Belgie zijn onafhankelijk dus niet ??nzijdig of partijdig zoals die ??n alleen (geen drie, 3 zoals om verzocht werd dat IS PAS PARTIJDIG en ??nzijdig) zetelende rechter wil afdwingen met vonnis
Zou nu in vonnis een G expert aanstellen die om de bovenstaande reden VINCOTTE zowiezo gewraakt moet worden
Gevolg een tweede en een derde etc.......onnodige overbodige rechtszaken voor 10_tal jaren bekomen met ondertussen de verstrijking van de WAARBORG wet Breyne 10 jaar
Plus kostprijs voor de bedrogen kopers van 100.OOO.-Bef / jaar x 12 j.=
1.200.000._EXTRA UITGAVE INDIEN DE KOPERS ONDERTUSSEN NIET ZIJN GEELEKTROCUTEERD
wie weet raad .............hartelijk dank,........

..mijn vader (ALS 35 , j aar dienst doende als elektro -deskundige) die mij als koper wou bijstaan werd door de rechter buiten gezet!
Nochtans had ik deze als vrijwillige partij toegevoegd; ook een vraag om de zitting met 3-rechters te doen ,gebeurde niet ?
Wie zijn kind wilde beschermen werd buitengezet

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Heye

#2 , 07 mar 2007 19:57

Leg er U bij neer 't heeft echt geen zin!!! allemaal geldklopperij en ge verliest nog ook!

Zo een echt COVE antwoord, prachtig h? vriend. :twisted:

Met vriendelijk groeten
Heye Andy

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”