Een aantal jaar terug werd ik door een familielid onterecht beschuldigd : ik zou haar in haar jeugd meerdere keren verkracht hebben. Deze beschuldiging gebeurde via mail, met de vraag erbij om niet naar het volgdende familiefeest te komen omdat ze dat niet aankon. Ik heb gevraagd of alles nog oke was in de bovenkamer en vermeld dat ik zeker wel zou aanwezig zijn... Mijn bedoeling was om dit te meldden bij de politie, maar op aanraden van mijn moeder deed ik dit niet, mijn moeder is toen gaan praten met haar en haar ouders.. Gevolg : Ze is zelf klacht gaan indien bij de politie, met een beschrijving van feiten waarvan ik bijna moest overgeven...ik werd daarna dus ook verhoord, er werd mij gevraagd of ik instemde met een leugendetector test, waartoe ik instemde, dit kon echter pas nadat ik 2maanden geen cannabis had gebruikt. Ik gaf aan dat dit geen probleem was....ik zou opnieuw uitgenodigd worden....dit is ondertussen al enkele jaren terug...niets meer van gehoord, maar de gevolgen voor mij zijn wel redelijk groot : heel de familie is op de hoogte, en ze hebben alle contact verbroken....
Nu is mijn vraag waarom het OM zelf hier niet is mee verdergegaan ? Ik vermoed dat "het slachtoffer" niet verder wou gaan, misschien door de familie, maar in zulke gevallen zou ik toch aangeklaagd worden door de onderzoeksrechter ofzo ?
Zou handig zijn als iemand hier wat meer info over kan geven, en ook of het nog zin heeft om een klacht wegen laster in te dienen, want ik draag eigenlijk wel de gevolgen van haar zieke fantasietjes.....oh ja...dit nog : voor de ouders van "het slachtoffer" zijn deze zogezegde verkrachtingen de reden waarom ze lesbisch is!!!!!! halleluja